29.5.09

Anemoone korjamas

ehk kuidas ma otsustasin - vaja fotoaparaat osta!

Selleks, et kõik ausalt ära rääkida pean ma alustama sellest, et õel oli vaja anemoone. Mitte natuke, vaid PALJU!
Natuke anemoone võib ju alati Balti jaama turult osta, aga PALJU anemoone peab ühest "teatud kohast" ise korjama!
Ühesõnaga, Tallinnas on koht kus kasvab TOHUTULT anemoone ja sinna me õhtul, meeletus paduvihmas, sõitsimegi...
"Teatud kohta" jõudes polnud vihma, oli hoopis päike, imeline vaade ja mina ei plaaninud enam lilli korjata vaid hoopis pildistada!
Pildistamiseks küsin fotoaparaati{digi}õemehelt {Ivar} , aga ega õemees {Ivar} "teatud kohta" jõudes ei plaaninud ju lilli korjata, vaid hoopis pildistada!
Kokkuvõtteks korjasin mina anemoone ja õemees{Ivar} pildistas ja mina sain vahepeal ainult NATUKENE pildistada ja siis korjasin anemoone ja õemees {Ivar} pildistas ja mina sain vahepeal ainult natukene ....







































... ja nüüd ma tahan osta OMA digikaamerat, aga millist ?
Hallooooo...
kui mõni fotohuviline seda loeb...nõuanded on teretulnud!
Vihjeks:
tehnikast mul aimu pole, kõik fotod teen {blondiinile kohaselt} AUTO :)
usun siiralt ütlusesse ... ainult tehnika pilti ei tee ... silma ka vaja :)
*
I have a plan on buying a digitalcamera!
Could someone give me some good advice on buying a camera, I'd be very happy :)