29.6.10

Naturaalne {mõtle mida tahad}










Allolevat fotot ei olnud plaanis "esile riputada", kuna tänapäeva {kehakultuse} maailmas on trendiks näidata endast neid paremaid {saledamaid} pooli! Olen viimase kuuga {kaalus}juurde võtnud, jäätis on suvel hirmus hea, šokolaadi armastan, maal on häid saiakesi, veini olen joonud ning foto kus mul on {paari lisakilo juures} selga tõmmatud ihuvärvi liibuv kleit, ei kuulu {kehakultuse} maailmas mingil tingimusel avalikustamisele!

Miks see foto ikkagi "esil ripub"?

Paar päeva tagasi jäin ühele noormehele väheke jalgu ja selle tulemusena sain teada, et mu taguots on lai nagu leiva-ahi! Arvatavasti ongi vaene noormees haigestunud "Kehakultuse tõppe" ja süüdistada saame selles ainult iseennast, sest avalikustamisele kuuluvad ainult need paremad {saledamad} pooled...

PS! Talumaja leiva-ahju ümbermõõt oli 8 meetri kanti, õnneks saan veel palju, palju jäätist süüa, minu puusa ümbermõõt on 92 cm :)