12.10.09

Tunnustus Kristalt

Kristalt Villa Solbacka blogist sain sellise tunnustuse!
Suur, suur tänu Krista, mul on tunnustuse üle ütlemata hea meel !!!

Tunnustusega käis kaasas terve rida nõudmisi, aga isepäine nagu ma olen
täidan neist ainult ühe, ehk räägin seitse asja endast mida teised ei tea ja
seekord Eesti keeles :) {varasemad inglise siin ja soome siin }
*Olen kangekaelne,
ahvi aastal sündinud Sõnn kes käsu peale ei tee midagi :)
*Mul on väga halb ruumi taju,
visuaalselt võin 150 cm laia voodi paigutada vabalt 50 cm-le
*Olen hirmus laisk,
koristamist, tomupühkimist ja triikimist võin lõpmatuseni edasi lükata :)
*Mul on hästi madal vererõhk,
mistõttu olen koguaeg uimane,hajevil ja käed, jalad külmetavad

*Olen mugav, mind on peaaegu võimatu meelitada dušši/tualetita hotellituppa, veel vähem telkima ... :)

*Olen Viru tänaval { kangekaelselt } jalgu trampinud ja teatanud :
" MINA olen kuningas {mulle tundub, et kuningas on tähtsam kui kuninganna} MINA tean paremini mis on õige või vale" :)
Lubati trampida, vihjati {nii muuseas}, et võibolla läheks ma "teatud" majja jalgu trampima seal võiks teiste "kuningatega" mõõtu võtta... :)
Mul on arvatavasti vedanud, sest minu külmetavaid varbaid, mugavust,
laiskust ja kangekaelset iseloomu on tema ütlemata kaua talunud :)

*Lõpetuseks mulle ei meeldi tsirkus, klounid ja mustkunst...